Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Marketing : de essentie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043027267 Year: 2014 Publisher: Pearson Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier. In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.


Book
Interactieve marketing
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789043026024 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Interactieve markting beschrijft hoe de inzet van nieuwe media kan bijdragen aan het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen. Naast internet komen onder meer de toepassingsmogelijkheden van mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod. Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs en op effectieve wijze een marketingcommunicatieplan te formuleren. Hierbij komen vragen aan bod zoals : Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media ? Wat betekent een dialoog voor een organisatie ? Op welke manier past een organisaties marketing toe met behulp van social media ? Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Het conversity model : winst maken met social media
Author:
ISBN: 9789020995718 Year: 2011 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Sociale media en journalistiek
Authors: ---
ISBN: 9789020984781 Year: 2012 Volume: *11 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Journalisten, er bestaat meer dan Twitter en Facebook! Het nut van sociale media voor journalisten in kaart gebracht. Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd voor verandering! Concrete Vlaamse en internationale praktijkvoorbeelden tonen aan hoe sociale media een nuttige tool kunnen zijn voor het researchen, communiceren en presenteren van nieuws. Minder bekende platformen als Foursquare, Gowalla, Tumblr en couchsurfing komen ook aan bod. Een must om beter en sneller nieuws te maken. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Artificial stupidity : handleiding voor digitale humanisten
Author:
ISBN: 9789401453585 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

HOE GEBRUIKEN WE TECHNOLOGIE ZODAT ZE VOOR ONS EN NIET TEGEN ONS WERKT ?WAT KUNNEN WE EIGENLIJK MET DIE 21ST CENTURY SKILLS ?HOE KUNNEN WE LEVEN ALS DIGITALE HUMANISTEN ?We zitten volop in een momentum van versnelde industriële vooruitgang. Een crisis volgens de ene, een revolutie volgens de andere. Om daarin overeind te blijven, om onze greep op de wereld te kunnen houden, moeten we ons eigen handelen hacken. Om meer humanistisch dan mechanistisch te worden, hebben we behoefte aan Artificial Stupidity.In dit boek gaat Fredo De Smet op zoek naar nieuwe vuistregels in het omgaan met onze digitale realiteit, naar een manier om verandering te leiden en niet te lijden. Daarbij investeer je bijvoorbeeld maar beter in je netwerk, deel je wat je gemeen hebt, en omarm je de ambivalentie in alles wat je doet. Artificial Stupidity is geen politiek pamflet of filosofische kritiek, maar een persoonlijke zoektocht naar wat het betekent om mens te blijven in een veranderende wereld. Omdat wachten gevaarlijker is dan stappen. Bron : http://www.bol.com


Book
Journalistiek en politiek in onzekere tijden
Author:
ISBN: 9789059317994 Year: 2012 Publisher: Den Haag Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Stekker en stopcontact, Siamese tweeling, latrelatie, verstandshuwelijk, hout- of zelfs wurggreep. De relatie tussen journalistiek en politiek is in vele, niet altijd even lovende, metaforen beschreven. En de afgelopen tien jaar lijkt de symbiose steeds meer onder druk of zelfs op scherp te staan. De overheid zou onderdeel zijn geworden van een performance en publiciteit vragende 'toeschouwersdemocratie'; media zijn in een concurrentiestrijd gewikkeld op zoek naar consument en burger; politici en journalisten laten zich meeslepen door fact-free politics, terwijl de journalistiek de politiek zowel afstandelijker, als amusanter en cynischer tegemoet treedt; en de burgers zijn als kiezers steeds zwevender en zwervender geworden en als consumenten van politiek en media steeds ongeduldiger, vaak wantrouwiger en niet zelden bozer. Deze bundel gaat over de veranderingen en spanningen in politiek, media en publiek, de onzekerheid over hun onderlinge relatie en wat dit betekent voor hun plaats in en bijdrage aan een democratische samenleving.Bron: http://www.boomlemma.nl


Book
Frames, formats en selfies : wat moordenaars, hoofddoeken en bewakingscamera's vertellen over onze identiteit
Author:
ISBN: 9789462671461 Year: 2018 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html

Keywords

Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité


Book
Is 'facebooken' een werkwoord ? : een praktische juridische analyse van sociale media op de werkvloer
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789046554005 Year: 2013 Volume: 2013/4 Publisher: Mechelen Kluwer


Book
De Conversation Company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken
Author:
ISBN: 9789081516334 Year: 2011 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost ! Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.Bron : http://www.boekenbank.be

Keywords

Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- sociale media --- Mass communications --- Online marketing --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Marketing ; strategieën --- Marketing en internet --- Klantenbinding --- Communication --- Methodology --- 098 Bedrijfskunde --- Client Klant --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 369.1 --- CRM --- bedrijfscultuur --- klantenbinding --- marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- 658.8:004.738.5 --- management --- nieuwe media --- sociale marketing --- 369.11 --- Bedrijfscultuur --- Management --- Marketing --- Marketing : strategieën --- 650.012 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- internetmarketing --- PHL-Music 12 --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Feedback --- Organisatiecultuur --- 005.34 --- Consument --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Marketing ; strategie&#235;n

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by