Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier. In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.
369.1 --- marketing --- marketingcommunicatie --- marktonderzoek --- social media --- 658.8 --- koopgedrag --- prijsbeleid --- positionering --- Marktonderzoek --- ²marketing --- strategie --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- marketinginstrument --- PXL-Music 2015
Choose an application
Interactieve markting beschrijft hoe de inzet van nieuwe media kan bijdragen aan het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen. Naast internet komen onder meer de toepassingsmogelijkheden van mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod. Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs en op effectieve wijze een marketingcommunicatieplan te formuleren. Hierbij komen vragen aan bod zoals : Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media ? Wat betekent een dialoog voor een organisatie ? Op welke manier past een organisaties marketing toe met behulp van social media ? Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Marketing --- Marketingcommunicatieplan. --- Media. --- Social media. --- Applied marketing --- mediacultuur --- weblogs --- sociale netwerken --- webmarketing --- Community organization --- sociale marketing --- PXL-Business 2015 --- mediawijsheid --- Interactieve marketing --- Media --- Sociale communicatie --- Internet --- Marketingplanning --- Nieuwe media --- Marketingstrategieën --- marketing --- interactieve marketing --- multimedia --- 369.11 --- communicatie --- marketing - internet --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Nieuwe media --- Innovatie --- Elektronische handel --- Informatietechnologie --- Marketing --- Internet --- 658 --- #PBIB:2000.2 --- Team personeel social media network cultuur change verandering --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- IT --- Financiewezen --- Business policy --- nieuwe media
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Journalisten, er bestaat meer dan Twitter en Facebook! Het nut van sociale media voor journalisten in kaart gebracht. Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd voor verandering! Concrete Vlaamse en internationale praktijkvoorbeelden tonen aan hoe sociale media een nuttige tool kunnen zijn voor het researchen, communiceren en presenteren van nieuws. Minder bekende platformen als Foursquare, Gowalla, Tumblr en couchsurfing komen ook aan bod. Een must om beter en sneller nieuws te maken. Bron : http://www.boekenbank.be
Journalistiek en internet. --- Sociale media. --- Journalism --- journalistieke technieken --- journalistieke deontologie --- journalistiek --- sociale media --- Mass communications --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1025 --- #KVHA:Media --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Sociale media --- 092.2 --- internet --- Facebook --- Twitter --- YouTube --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- History --- 21st century --- Technological innovations --- Digital media --- Social media --- PXL-Media & Tourism 2014 --- Journalistiek --- Sociale communicatie --- Internet --- Twitteren --- Beroepsethiek --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
HOE GEBRUIKEN WE TECHNOLOGIE ZODAT ZE VOOR ONS EN NIET TEGEN ONS WERKT ?WAT KUNNEN WE EIGENLIJK MET DIE 21ST CENTURY SKILLS ?HOE KUNNEN WE LEVEN ALS DIGITALE HUMANISTEN ?We zitten volop in een momentum van versnelde industriële vooruitgang. Een crisis volgens de ene, een revolutie volgens de andere. Om daarin overeind te blijven, om onze greep op de wereld te kunnen houden, moeten we ons eigen handelen hacken. Om meer humanistisch dan mechanistisch te worden, hebben we behoefte aan Artificial Stupidity.In dit boek gaat Fredo De Smet op zoek naar nieuwe vuistregels in het omgaan met onze digitale realiteit, naar een manier om verandering te leiden en niet te lijden. Daarbij investeer je bijvoorbeeld maar beter in je netwerk, deel je wat je gemeen hebt, en omarm je de ambivalentie in alles wat je doet. Artificial Stupidity is geen politiek pamflet of filosofische kritiek, maar een persoonlijke zoektocht naar wat het betekent om mens te blijven in een veranderende wereld. Omdat wachten gevaarlijker is dan stappen. Bron : http://www.bol.com
528.59 --- 369.11 --- Web 2.0 --- social media --- digitaal --- digitale technologie --- digitale media --- humanisme --- 477.9 --- mediawijsheid --- internet - overige ontwerpen --- marketing - internet --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- PXL-Music 2018 --- digitaal tijdperk --- technologie --- maatschappij --- Philosophy and psychology of culture --- General ethics --- #gsdb5 --- 338.043 --- Technologische vooruitgang. Automatisering. Computers. Werkgelegenheid en informatica --- Internet --- Humanisme --- Digitalisering --- Cultuursociologie --- Sociologie --- Technologie en maatschappij --- Technologie en maatschappij. --- 658.015 --- Technologie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Filosofie
Choose an application
Stekker en stopcontact, Siamese tweeling, latrelatie, verstandshuwelijk, hout- of zelfs wurggreep. De relatie tussen journalistiek en politiek is in vele, niet altijd even lovende, metaforen beschreven. En de afgelopen tien jaar lijkt de symbiose steeds meer onder druk of zelfs op scherp te staan. De overheid zou onderdeel zijn geworden van een performance en publiciteit vragende 'toeschouwersdemocratie'; media zijn in een concurrentiestrijd gewikkeld op zoek naar consument en burger; politici en journalisten laten zich meeslepen door fact-free politics, terwijl de journalistiek de politiek zowel afstandelijker, als amusanter en cynischer tegemoet treedt; en de burgers zijn als kiezers steeds zwevender en zwervender geworden en als consumenten van politiek en media steeds ongeduldiger, vaak wantrouwiger en niet zelden bozer. Deze bundel gaat over de veranderingen en spanningen in politiek, media en publiek, de onzekerheid over hun onderlinge relatie en wat dit betekent voor hun plaats in en bijdrage aan een democratische samenleving.Bron: http://www.boomlemma.nl
Journalism --- Political sociology --- ONZEKERE TIJDEN -- 301.188.2 --- JOURNALISTIEK -- 301.188.2 --- POLITIEK -- 301.188.2 --- BALKANISERING -- 301.188.2 --- POPULISME -- 301.188.2 --- POPULISME -- 321 --- 070.421:32 --- 316.774:070 --- Politieke redaktie --- Perswezen--(communicatiesociologie); z.o. {070} --- Politiek --- Journalistiek --- Politieke verslaggeving --- Nederland --- Press and politics --- 316.774:070 Perswezen--(communicatiesociologie); z.o. {070} --- 070.421:32 Politieke redaktie --- Mass media --- Politics and culture --- Social media --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Politics and the press --- Press --- Advertising, Political --- Government and the press --- Culture --- Culture and politics --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Political aspects --- History --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Film --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Literatuur
Choose an application
Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html
Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité
Choose an application
Computer. Automation --- arbeidsreglementering --- Human rights --- sociale media --- Social law. Labour law --- Belgium --- Personal Internet use in the workplace --- Electronic monitoring in the workplace --- Privacy, Right of --- Utilisation d'Internet à des fins personnelles sur le lieu de travail --- Surveillance électronique en milieu de travail --- Droit à la vie privée --- Law and legislation --- Droit --- 131 Arbeidsrecht --- prive-leven --- 007.5 --- internet --- communicatie --- media --- ontslag --- BE / Belgium - België - Belgique --- 349.1 --- 347.754 --- V16 - Droit du travail/Généralités - Arbeidsrecht/Algemeenheden --- vie privee --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- communication --- licenciement --- Sociale wetgeving. --- Verhuur van diensten. Ondernemingscontract. Arbeidscontract. Dienstcontract. Collectieve arbeidsovereenkomsten. --- Utilisation d'Internet à des fins personnelles sur le lieu de travail --- Surveillance électronique en milieu de travail --- Droit à la vie privée --- Mass communications --- Personal internet use in the workplace --- Social media --- Juridical aspects --- Sociale wetgeving --- Verhuur van diensten. Ondernemingscontract. Arbeidscontract. Dienstcontract. Collectieve arbeidsovereenkomsten
Choose an application
Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost ! Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.Bron : http://www.boekenbank.be
Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- Computer architecture. Operating systems --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- organisatiecultuur --- sociale media --- Mass communications --- Online marketing --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Marketing ; strategieën --- Marketing en internet --- Klantenbinding --- Communication --- Methodology --- 098 Bedrijfskunde --- Client Klant --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 369.1 --- CRM --- bedrijfscultuur --- klantenbinding --- marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- 658.8:004.738.5 --- management --- nieuwe media --- sociale marketing --- 369.11 --- Bedrijfscultuur --- Management --- Marketing --- Marketing : strategieën --- 650.012 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- customer relationship management --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- internetmarketing --- PHL-Music 12 --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Feedback --- Organisatiecultuur --- 005.34 --- Consument --- Financiewezen --- Onlinemarketing --- Marketing ; strategieën
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|